Kristin Solberg -

• 27.02.2016kl.17:22

8795437006

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I gr reiste vi hjem fra Maspalomas (har fremdeles masse bilder vise dere!!), og sitter n hjemme hos Johan August. Kom hjem sent i gr fordi flyet fra Bergen var en god del forsinket... Vi kom hjem til tette snbyger og skikkelig vinter! Men det er egentlig helt greit med litt ordentlig vinterferie i noen f dager. Ellers har jeg noe spennende fortelle dere, men det kommer nok til uken. Ellers fr dere ha en fin helg videre.♥

• Maspalomas

• 21.02.2016kl.17:47
    • (1)

Jeg og Johan August ankom Gran Canaria p fredag, og siden det har vi bare slappet av i solen. Det var litt drlig vr de to frste dagene, men i dag har det vrt skyfritt og veldig varmt! Jeg har tatt en del bilder, s tenker dere heller bare fr se de! Kommer nok flere oppdateringer i dagene fremover. Klem!

• Lip Kit By Kylie

• 15.02.2016kl.19:28
    • (9)

Var s heldig klikke hjem dette forrige helg da hun lanserte de nye fargene! Har min i Posie, som er en nydelig nude/burgunderfarge. Rakk bare kjpe 1 sist helg, men i gr kveld fikk jeg tak i enda en nr hun lanserte noen f p valentines! Satt klar og hadde p flere alarmer s jeg skulle rekke det... Denne gangen i fargen Candy! S n er det bare vente. Frakten sist tok kun 5(!) dager fra LA, det kan man ikke klage p.

Ellers i dag framfrte jeg fordypningsemnet mitt, (ja vi har det muntlig?!) noe som gjorde meg 20 kg lettere etterp. Hadde om Ibsen, og kvinnerollene i Et Dukkehjem og Gengangere. Jeg fikk litt drlig tid etterhvert, men ellers gikk det helt ok! N er det ingenting p planen annet enn en kveld p jobb, og pakking til Gran Canaria p torsdag.

Ha en fin kveld!♥

• snart i varmere strk

• 09.02.2016kl.22:59
    • (3)

Heihei! I denne vinterkulda fant jeg og kjresten ut at vi mtte ta en tur til varmere strk. Selv har jeg aldri reist til syden p vinterstid, s dette skal bli deilig! Vi reiser neste torsdag, frst til Bergen for en natt der, s videre til Las Palmas. Hotellet vi skal p pnet n sent p hsten 2015. S alt skal vre nytt og fint! Tiden fr avreise tror jeg gr veldig fort n de siste dagene, i og med at jeg jobber med fordypningsemne, og skal presentere det et par dager fr avreise. Jeg har med andre ord nok tenke p! Derfor veldig slapt p bloggfronten. Men jeg m f tatt noen lyse fine bilder p ferien, s fr vi snakkes da!

Ser ikke galt ut, hehe!

• fine vinterdager

• 24.01.2016kl.17:59
    • (8)

Hei! Lenge siden sist, men tenkte bare slenge med noen bilder fra den siste tiden. Har jobbet en del, vrt i re med russen, og hatt en del p skolen, med eksamener og sremne blant annet. Ellers har jeg kost meg mye i kulda! Bde innendrs og utendrst. Sistenevnte sist i gr, da jeg og Johan August var p en liten skitur p kveldstid. Koselig!

• ny p hret

• 20.11.2015kl.23:35
    • (3)

For en uke siden farget jeg hret et hakk mrkere enn jeg var, men ble ikke helt fornyd da. Ble nesten litt grnn skjr over det.. Men i dag dro jeg innom Bliss frisr, etter anbefalinger fra kjentfolk. Og jeg ble s fornyd! Fikk en mrk/gr/slv farge, noe jeg allerede trives veldig godt med. Er litt grere i virkeligheten enn p bildene, var litt vanskelig f til et ordentlig bilde. Deilig slippe den mrke etterveksten er det i alle fall!

nsker alle en fin helg!

• Tur til Oslo

• 22.10.2015kl.17:29
    • (1)

Fra mandag av var jeg og kjresten p en kjempekoselig tur til Oslo! Vi fly nedover rett etter skolen p mandag, og ble til tirsdagskveld. Han hadde ordnet med kjempefint hotellrom og middag. Heldig!♥ Etter middagen p Aker brygge tok vi taxi opp til Rockefeller for Radioresepsjonens postkasseshow, hvor jeg lo s jeg hadde vondt i bde kjeve og mage. Utrolig bra stemning hele kvelden! Vi gikk tilbake til hotellet litt sent p kvelden, men dagen etter var vi klare for hotellfrokost og shopping! Kommer til vise litt nytt senere.

F

• 18 r

• 09.10.2015kl.16:13
    • (1)

Hei! Lenge siden sist gitt, men forrige fredag fylte jeg endelig 18 r! Og etter det har det gtt i ett kjr med feiring, russefest, oppkjring og hyttetur. For nevne noe. Bursdagshelgen og hstferien har s langt vrt helt perfekt! Gruer meg litt til skolen n p mandag, fordi jeg har gtt med konstant fredagsflelse hele uken. Noe som absolutt ikke skader. Uansett, p selve 18rsdagen inviterte jeg jentene hjem p tapas, og vi fikk feiret litt hjemme hos meg fr noen av oss dro videre til en venn som ogs fylte 18 samme dag. Fikk utrolig mye fint av venner, familie og kjresten, veldig takknemmelig♥

Da jeg voknet neste morgen var det rett p planlegge neste fest med de to andre russefestsjefene p kullet. Vi pyntet lokalet og handlet inn det vi trengte, fr det ble p'n igjen. En utrolig vellykket fest det ogs. Med andre ord gikk helgen fort, og p mandag var det klart for oppkjring. Noe som gikk fint! Frihetsflelse..

• 80 rsdag

• 28.09.2015kl.21:40
    • (1)

Heihei! I helgen dro jeg og familien nedover til besteforeldrene mine p stlandet for feire bestefars 80 rsdag. Makan til spreking alts! Vi fikk servert masse god mat, drikke, sang og koste oss gjennom kvelden. Mange av sskenbarna hadde jeg ikke sett p r, s det var veldig hyggelig. Fikk testet det nye kameraet litt ogs, men mer om det senere!Ha en fin kveld videre!

• min sommer

• 19.09.2015kl.23:04
    • (0)

Tenkte lage et bildeinnelgg fra sommeren min uten skrive s alt for mye. I slutten av juni dro jeg og Johan August p kjrestetur til Tenerife! Frste ferie alene uten voksne, noe som var spennende og ikke minst veldig koselig. Vi bodde p et fint spahotell for voksne i Playa de las Americas.♥ Da jeg kom hjem var det litt jobbing, veldig drlig vr, og for det meste inne-tid. Dagene gikk sakte fram mot neste tur, som var med jentene! Vi reiste p jentetur til Korfu. Var ikke s heldig med hotell der, og endte faktisk med bytte nr vi kom fram... Men det siste var helt ok, og vi var for det meste p stranden om dagene uansett. En av dagene tok vi en ganske stor seilbt over til fastlandshellas hvor vi virkelig nt livet!!! Utrolig fint vann, privathelikoptre som fly over hodene p oss, store yachter p hver vr kant, og mamma mia musikk p hytalerne.. Det fineste minnet fra den turen! F dager etter jeg kom hjem fra Korfu reiste jeg og Johan August til Oslo en helg, hvor vi bare slappet av p hotell og spiste god mat. Var ogs innom s NRKs sommerpent(?) sin sending fra Tjuvholmen, god stemning!

Ha en fin kveld!♥

• Endelig helg

• 18.09.2015kl.21:02
    • (0)

Hei! Har vrt s mye p skolen med prver og innleveringer denne uken at jeg la bloggen helt til side. Men til uken vil jeg komme sterkere tilbake, for da har jeg mest sannsynelig ftt det nye kameraet mitt!♥ En tidlig bursdagsgave til meg selv, nemlig et Olympus Pen kamera. Gleder meg s mye til teste det ut. Da kan det endelig bli litt ordentlige bilder her p bloggen. Ellers fikk jeg en spennende pakke i posten i dag og, som jeg tenkte vise dere i lpet av helgen.

♥ Men da fr dere ha en god helg videre!

• nelly wants

• 14.09.2015kl.18:32

Inneholder annonselenker

Hei! Har satt sammen noen antrekk som passer fint n til hsten. Elsker se igjennom favorittnettbutikkene n p denne rstiden, nemlig fordi det er s mye fint! Personlig synes jeg det er mye enklere og mer komfertabelt kle seg p hsten. Og forelbig er det verken for varmt eller for kaldt, s det holder med lette jakker eller kper. Noe jeg synes er fatastisk herlig pakke seg inn i med et stor skjerf.

LINK 1 - LINK 2 - LINK 3 - LINK 4 - LINK 5

LINK 1 - LINK 2 - LINK 3- LINK 4 - LINK5

Noe dere likte?

Ha en fin dag <3

• Min helg s langt

• 12.09.2015kl.22:05
    • (4)

God kveld! Helgen min har vrt veldig bra s langt. Fortsatt veldig uvandt og stas blogge igjen da, men jeg liker det! I gr ettermiddag dro jeg og Johan August p hytten deres i re, Sverige. Synes det er s fint der! Vi lagde oss biff og koste oss med gullrekka p tv. Og i dag morrest spiste vi frokost p re bageri, fr vi tok en liten fjelltur. Fjellturen ble kun p litt over 1 time p grunn av vinden. Men en fin tur var det!

God kveld!

• Om Meg

• 12.09.2015kl.21:23
    • (2)

Hei! Jeg heter Kristin Solberg, er snart 18 r, og bor i Trndelag. Jeg har blogget p denne bloggen siden 2010. Men har valgt starte helt p nytt. Jeg reiser til New York i august neste r for studere markedsfring og moteledelse. Noe jeg tenkte dele litt oplevelser og tanker rundt. Jeg gr siste ret p vgs, og resten av tiden jeg bruker jeg med kjresten min, vennene mine og litt jobbing. Tenkte f tid til litt blogging inn i mellom ogs.

• Kristin Solberg

Hei! Mitt navn er Kristin, jeg er 18 r og bor p Stjrdal. Kontakt meg p Krist-in@hotmail.com